Derya6734 oyle bir sacmalik yok kizada erken dogar diyorlar hani 39+1 oldum gayette bekliyoruz bir sey yok. Kiz erken dogar erkek gec dogae yapistirmislar bir seyler bosverin ya. Her anne ve bebegi farklidir. Her dogum parmak izi gibidir. Birbirinden ayridir. Kimsenin yasadigini kimse birebir yasamaz. Hamilelikte dogumda farklidir bebeklerde annelerde vucutlari dusunceleri her seyleri farklidir. Kiyaslama yapilmaz.