Derya6734 Alakası yok aslında. Eskiden hafta hesabı yokmuş haberleri yokmuş ki. Ne annem ne kayınvalidem kaç haftalık doğum yaptıklarını tabi ki bilmiyorlar. 9 ay der geçerler 😉
Büyük teyzem Almanya’da yaşadığı için ultrason orda daha yaygınmış eskiden, annem 7. Ayda 1 kere gidebilmiş o da özelde mesela.
Teyzemin bir oğlu 35 haftalık (küvöze girmedi), diğer oğlu 39 haftalık, kızı 40 haftalık doğdular.
Arkadaşım oğlunu 36 haftalık doğurdu.
Ben oğlumu 41+3 de aldım.