twinsmom__ benim de ilk doğumum sezeryanla oldu hiç sorun yaşamadım çok şükür, şimdi sizin gibi ikizlere gebeyim. Her şey geçiyor emin olun 40 günü atlatın bebişler size alışsın, siz de onlara.. sonrası daha kolay geliyor şu an en sıkıntılı zamanlardasınız Allah yardımcınız olsun ♥️