gzm_42 beni ne zaman doğuma alacak diye yazıyordum buralarda 😅😅
Çoook sevindim senin için 37′de bakarsn küvöze girmezler🥹🤲
Çok teşekkür ederiim🥹
Sorma bugün çok duygusalım hislerim karmakarışık saldım bıraktım kendimi bak senin söylediklerinle daha da farkettim şimdi bunu🙈
Evet dirayetli olmalıyım çok haklısın çok teşekkür ederim ayrıca😇❤️
Rabbim ikimizi de bekleyen herkesi de kolaylıkla kavuştursun inşallah🤲