Kkubraaa Kızlar hastane çıkışı olarak bunu aldım sizce nasıl ben çok beğenerek aldım ama etrafımdakiler keşke pembe alsaydın dediler modum düştü açıkçası kötü mü gerçekten samimi fikirlerinizi bekliyorum
Mervepera Kkubraaa hayır çok güzel milleti dinleme sen ne begenirsen onu al bebek senin bebegin içinden ne geçiyorsa onu yap içinde kalmasın Ayrıca bebege beyaz ve tonlar açık tonlar daha çok yakışıyor 😍🥰
Alisde Kkubraaa kiz cocuguna pembe erkek cocuguna mavi dayatmasından okadar sıkıldım ki okadar guzel soft renkler varken bu iki rengi dayatiyolat cok sacma bu arada takim harika bayildim cokta guzel gule gule sağlıkla giysin insallah milleti dinlemeyin bk yesin onlar
Kkubraaa Mervepera ya teşekkür ederim 🥰🥰aslında 2 tane 5 li olarak aldım onlar zaten pembe ve tonları hepsi de pembe olsun istemedim yani ama kafami karistirdilar
rumeysa_1c Alisde bende tam onu düşünüyordum.kız olunca hemen pembe erkek olursa mavi sanki dünyada baska renk yok
Kkubraaa Ay hepinize teşekkür ediyorum kizlar ya içime su serptiniz vallahi o kadar moralim bozulmuştu ki
ZO_Zeynep9098 Kkubraaa çok güzel boşverin başkalarının dediklerini o sizin bebeğiniz ve peygamber efendimiz bebek dogdugında açik renk beyaz giyinmesi hakkında bir şey okumuştum
Muhammedmomss Kkubraaa hayır çok güzel güle güle kullanın bende isimli yaptırdım gelsin bakalım nasıl bişey
Hanniballl Kkubraaa çok güzel cicileri siz onlara bakmayın 😊 bizim erkek olduğu için seceneklerimiz sınırlı böyle cok secenekli olsun isterdim kıyafet sıkalası 🌸
Tugba9106 Şu pembe ve mavilerden gerçekten bıkkınlık geldi .çok güzel bence. Rabbim içini doldursun inşallah. Bende hastane çikişı aldım oğluşuma mavi falan almadim o kadar bıktım ki maviden .bej tonlarında aldım .