Ben daha önce devlet hastanesinde tek kişilik odada kaldım şu an başka bir hastanede ikinci doğumumu yapacağım yine aynı imkandan faydalanmak istedim özel gibi değil tabiki ayırtma olmuyor dediler. Ben o gün doğum yapacağım diye başka birine ora dolu demiyorlar gidince denk gelirseniz ayarlıyorsunuz