Bugün gebelik eğitimine gitmiştim.Bazı hastanelerde cüzzi miktarda parayla tekli odada kalındığını yazan olmuştu burda.Bu durumu ebeye sordum.sadece 5 odanın iki yataklı diğerlerinin tek olduğunu müsaitlik durumuna göre yerleşildiğini söyledi.Bu durumu nasıl ayarlayabilirim.Hastanede çalışan iki tanıdık var biri hasta girişte diğeri att yardımcı olabilirler mi acaba?