Enfal_06 Razismom benimde süt pompasınin üstünde vardı onu kullanmadim meme reddi yapar diye eczane bana Chicco verdi 3 gündür kullanıyorum meme reddi yapmadı yavaş akışlı ve anne memesi gibi
Granit Hastanede kontrole götürdüğünüzde durumu paylaşın. Sizi laktasyon polikliniğine yönlendirsinler .emzirme danışmanlığı alın.
Alpmom__ Razismom 0 aylığı ayrı diye biliyorum sonra 1 aylığa geçiliyor . O başlığı ayrı satılıyor bir bakın isterseniz