Sudetmlk Eminim çok iyi bir hekimdir, ben araştırmıştım hakkında çok olumlu yorumlar vardı gerçekten 🤝 Evet amin en önemlisi o, sağlıkla kucağımıza alalım inşallah hepimiz de 😍 Liv’de harika bir çocuk doktoru da vardı ama maalesef ayrıldı, başka şehire gitti. Size gözüm kapalı tavsiye ederdim sonrasında takip için.