Sudetmlk Hepimize inşallah, su gibi güzel doğumlarımız olsun 🙏 Evet ben memnun kaldım o yüzden hiç kafamı karıştırmak istemedim başka bir hastane ile. Sezaryen dogum olmuştu, hem ekip hem doktorum çok ilgililerdi. Buğra beydir o zaman doktorum, ayrıldı hastaneden. Doğum sonrasında da ilgileri güzel, rahat etmiştim 😊 Hastane ile ilgili tek şikayetim biraz yoğun olması olabilir 😁 O da zaten doğumu ilgilendirmiyor, muayenelerde bekleme oluyor sadece..