Kızlar doktoru aradım hemen gel bakalım bu haftalarda hareket önemli dedi. Gittik çok şükür bı sıkıntı yok kalp atışıni duyana kadar hüngür hüngür ağladım. Duyduktan sonra daha çok ağladım öyle korktum ki. Kendini ikiye katlamış iki bacağının arasına başını almış ve köşeye girmiş hareket alanı kısıtlandığı için rahat hareket edemez dedi doktor ama bı sıkıntı yok çok şükür biraz deli yatmış sadece. Çok fazla ağladığım için tansiyonum düştü biraz sonra zaten toparlandım iki saate filan. Bı daha öyle hareket etmezse bı kahve iç üzerine su ic bı tane çikolata ye sol tarafına yatıp hafif karnına bastır dedi. İlk gebeliğim olduğu için aşırı korktum deneyimim yok bundan önce bı bebeğimi kaybettim kalbi durmuştu karnimdayken ama haftası bundan daha erkendi o yüzden çok çok korktum şükür bişey yok herşey yolunda ♥️