melegim_0822 iki gün icinde kendinizi cok yorduysaniz ya da dinlenme durumu pek olmadiysa ondan dolayi sakindir bebiş. Uyuyor da olabilir ben karnima bastirir hafif karnimi sallardim tatli yer soluma yatardim, birde siz stresli olunca onlar daha cok hareket etmiyorlar. Insallah bir sey yoktur guzel düşünün 🤲🏻