Neferut kız senin gine iyi doğum korkum hiç yoktu. Doktorum araştırmaya başla kararını ver dedi. Kol sokuyorlarmış bilmem ne .
Bebeği çıkarınca tekrar kol sokup yok bebeğin bilmem birşeyini çıkarıyorlarmış. Kol bak kol ile ????
Kesinlikle böyle saçma sapan yorumlar kaldırılmalı. Beni çok korkuttular, saçma saçma burda okuduğum yorumlar sırf o kol muhabbetine sezeryan istiyorum.
Böyle insanları korkutan insanları da şiddetle kınıyorum. Doğru olmayan bilgileri yansıtan insanları en başta. Gelsin sezeryan 😂😂