gzm_42 _ozlmm canım bende kan gelmedi ama iltihap olmuştu 3 kere aynı işlemi yaptılar bende 2 3 gün arayla ve her gün antibiyotik krem sürdüm ben
_ozlmm gzm_42 Çok geçmiş olsun size de 🥲 Ay gerçekten mi çok fazla yapmışlar düşündükçe içim daha çok acıyor 🥲
gzm_42 _ozlmm sağol canım sanada çok geçmiş olsun umarım hemen geçer 🤲 korkma sağlık için mecburuz sabretcez anne olmak çok zor ama bı o kadar da güzel işte 🥰