Ağlamaktan tutamıyorum kendimi çok korkuyorum bugün kontrole gittim dikiş yerimin bir tarafında pıhtı oluşmuş dikişlerden kan gelebilir direk bana gel dedi ve ben çok panikledim böyle bir durum yaşayan var mı ben kötü bir şey olacak diye çok korkuyorum yaşayan varsa bana süreci anlatıp beni de aydınlatabilir mi riskli durum olsa eve göndermezdi değil mi yatış falan yapardı