Ozge-bas ben genoks şirketinde yaptırdım . Ama şikayet var sitesinde cinsiyet ile ilgili şikayetler var . Dün tekrar aradım , test geçerli değil mi aksi halde dava açacağım diye %100 geçerli dediler bir de cinsiyette de emin misiniz dedim . Bazen aktaran kişi yanlış söylüyormuş . Ben söyledim doktorunuza dedi kadın hatta özellikle de baktım cinsiyet ilk söylediğim gibi dedi 😀 Her an değişecek korkusu var .