Hale_canoglu ya çok kafam karıştı . Tekrar edin diyorum %3 yeterli diyorlar , ben her ihtimale karşı o haftalarda ense ve buruna baktırmıştım temiz geldi onlar . Şimdi böyle olunca da kafam karışıyor ee o zaman cinsiyeti felan yanlış söyleme ihtimalleri var mı bu orana göre ??