Esinnur63 Ebru_xy benim çok kötü ağrım vardı kolumu oynatamıyodum ama 3 gün öyleydi 4. Gün hafif bir ağrı vardı sadece
Hiranurunannesiii Ebru_xy 2 gün yattım o ağrıları çektim yapcak bişey yoktu başka. 2.dozdan korkmuştum ama o çok rahat geçti.
Smileylaylom Ebru_xy siz bilirsiniz ben hamile olduğumu bilmeden ilk dozu yaptırdım ağır demir Çelik işinde çalışıyorum saha içine de girdiğim için, ikinci dozu da hamileyken yaptırdım
Esinnur63 Ebru_xy normal duş alma 3 gğn boyunca birde üstünü bir bantla kapat ter toz falan değmesin şişer
Esinnur63 Ebru_xy ilk üstünü kapatsaydın keşke benim hemşire üstünü kapattı hemen açmadım 2 gün öyle kaldı 3. Gün açtım 4. Günde duşumu aldım
Happy-melek1997 Ebru_xy bende 2.gün akşamı geçmişti baya hafif şişlik vardı ağrı sızı oldu aşırı olmadı hiç
Nnmm Ebru_xy ay bu aşı herkeste farklı bişey yapıyo galiba ya ben 2 doz vurundum şişme falan olmadıda acıdı bide iki gün kustum ben