Hiranurunannesiii Ebru_xy İlk dozundan sonra 2 gün çok zor geçmişti, hasta gibi yattım. 2 günden sonra geçmişti. 2.dozda hafif kol ağrısı oldu okadarr.
sinem93- Hadi yaa bende bu sabah gittim aşı şu an yok elimde yarın sabah aç karna tekrar gelin dedi siz böyle deyince korktum şimdi
Ebru_xy sinem93- Yaaa bilmiyorum belki başkaları böyle olmuyor ama bni maffediyor bu aşı 2 doz.olmucam