Hempol canım benim 24 eylülde 51.75 ile öğrendim 6 gün sonra yani 30 eylülde yine kan verdim 209 çıktı %60 bı artış oldu
2 Ekim’de yani dün yine kan verdim 417 çıktı %100 bı artış oldu yarın yine vericem akşamına da özele gidicem.aile hekimim bu artışa normal dedi.bazen 2 günde bazen 3 günde 2 artış normal kabul ediliyormuş yani minimum %60 artış olması gerekiyormus sen sıkma canini inan sadece