Hempol Bat 27 eylülde 23 eylülde 53 24 eylülde 91 26 eylülde 203 1 ekimde 728 çıktı Sizce nasıl 1 ekimde olan az gibi geldi bana 😒
Mrvsmt2502 Hempol evet biraz az artmış ama kurum farklı ya da diğerlerine göre erkeb tahlil verdiyseniz etkilemiş olabilir
gayesblog Hempol gayet iyi. Hep 2 kat olacak diye bir şey yok. Boşuna kendinizi strese sokmayın güzel düşünün güzel olsun. Sağlıkla gelsin inşallah 💐
Hempol Mrvsmt2502 son üçünü sağlık ocağında verdim ama sağlık ocaklarında çok bekliyor kanlar acaba ondan kaynaklanabilir mi
_Mother_ Hempol anladım canım 2 kat olmazsa da %60 artmış bu yeterli görülüyor normalde sağlıkla ilerlesin inşallah
Hempol gayesblog yüzde 60 üzeri diyorlar haklısınız ama işte insan kötü hissediyor kendini bi gidiyorsun acile kan vermeye bakalım çok teşekkür ederim cevapmiöin 🤗
Hempol _Mother_ evet aslında çok haklsınız adet öncesi çok artınca adet sonrası böyle çıkınca bi an dumur oldum onun telaşı yoksa fena değil artış
Marlaa Hempol Ben de 58 ile öğrenmişim 2 gün sonra 148 2 gün sonra 406 olmuş Şu an 6 aylık oldu kendileri:) sizin değerleriniz de yakın geldi benim değerlerime
Hempol Marlaa sonra baktırmamış mıydınız . Allah bağışlasın saflıkla kucağınıza almayı nasip etsin Allah 😍
_Mother_ Hempol insan korkuyor valla haklısın hele ki günümüzde artan sağlıksız gebelikler sonrası sağlıkla ilerlesin inşallah
Hempol _Mother_ kesinlikle korkmamak elde değil çok şey okuyoruz o yüzden içim rahat etsin diye gidiyorum hastaneye
Mlkcskn Benim de ilk gebeliğim regl günüm bir hafta geçmeden kan verdim 26 eylülde beta 27.87 30 eylülde 124 Bugünde verdim sonucu yarın alacağım bir sıkıntı yoktur inşallah
Hempol Mlkcskn benimde ikinci gebeliğim seninki geç döllenme gibi duruyor öncesi hiç test yapmış mıydın sonradan mı fark ettin