__Minigim__ kuzum yükske riskmi çıktı birde? Ve ikili yapanlqr dörtlüye hiç girmiyor işte ya hastaneler isteyince girmiş bulunduk hepimiz sanırım o stres de cabası
İkili iyiyse ve detaylı iyiyse tamam hala şuan şu tarihte birsürü kişiyle konuştm doktorları demişki 2 liden sonra 3lü 4lü istemiycem hata payları yüksek demiş. Boşa stres kafa karıştırmaya gerek yok ikili yeterli demişler. Bunu diyenler koskoca doktor yani peppta da konuştuklarım oldu. Dörtlüye girmeyen çok
Bunları okudukça sende rahatla
Kaaççkişiyle konuştum didik didik.
sübhanallahi ve bihamdihi sübhanallahil azim
Bunu oku karnına hep 😍🫶🏻
Artık stresimizi atalım inşallah