__Minigim__ o zaman sana şöyle söyleyeyim kafandan o soru işaretlerini at eğer aldırma gibi niyetin yoksa o 4,5 ayını kendine zehir etme Bizim bir arkadaş vardı down sendromu teşhisi konulmuş çocuğa adam yolda gelirken kafası o kadar dalmış kaza yapacakmış bunu duyduğunda çocuk doğdu sapasağlam hiçbir şey yok yani bu testler kesin sonuç vermiyor benim bir arkadaşım var yine bütün testlerini yaptırmış hiçbir sıkıntısı çıkmadı çocuk otizmli yani buna takılma Allah göstermesin doğduktan sonra da her şey olabilir hepimize her şey olabilir eğer öyle bir düşüncen yoksa da hiç kendine eziyet etme benim kanda virüs çıkmıştı 12 haftada doktor hamilelikten önceyse korkma hamilelikten sonra ise bebeğin %100 sakat doğar dedi ne yapacağım hocam dedim aldırırsın aldırmayı düşünmüyorum dedim daha sonra3 tarama testi yaptırdım onda da anne yaşına bağlı düşük risk çıktı doktor yine söyledi aldırmayı düşünüyor musun diye hayır dedim o zaman hiç takılma dedi devam et çok şükür Safa sağlam sağlıklı bir bebeğim var yani bu ve bunun gibi bir sürü hikaye var her şeyi bilen Rabbim kulunu kulundan önce düşünür bu da senin sınavın o yüzden çok takılma bence hamileliğin tadını çıkar