Esra1701 37+0 da suyum bittiği için acil sezaryene alındım normal doğum istediğim için psikolojik olarak kötü hissetmiştim ama sonra dedim ki önemli olan bebeğimin ve benim sağlığım , genel anestezi ile ameliyat oldum söylenilen gibi saatlerce kendime gelememe durumu olmadı bilincim açıldıktan 15 dakika sonra gayet herşeyin farkındaydım , acı hissetmiyordum ama bir baskı vardı ilk kızımı sordum iyi mi diye iyi olduğunu duyunca çok rahatladım odaya çıkınca da bol bol sıvı beslendim ilk gazımı çıkarana kadar katı yemedim çorba hoşaf tarzı beslendim tavsiye ederim öyle gaz sancısı falan çekmedim sadece gazımın geldiğini hissediyordum ama gücüm olmadığı için çıkaramıyordum 1 saat boyunca yavaş yavaş aralıklar ile yürüdüm ve çıkarttım gazımı , baş ağrısı olmaması ve anesteziyi hızlı atmak için filtre kahve ve bitter çikolata tükettim tavsiye ederim , ameliyattan çıktıktan bir süre sonra sondayı çıkartıp hasta bezi taktılar o gece onunla durdum sürekli değiştik tabi ertesi gün doktorum kanama kontrolü yaptı ped kullanabilirsin dedi ben de öyle yaptım aşırı aşırı bir kanama olmadığı için çok rahattım aklıma gelenler bunlar sormak istediğin bir şey varsa cevaplayabilirim 🧚🏻 şimdiden hayırlı ve güzel doğumlar diliyorum stres yapmayın her doğum kendine özeldir unutmayın olumlu düşünün olumlu olsun 🌸❤️