Esra1701 burdaki kötü yorumları lütfen görmezden gel ve sürekli olumlu düşün. Sezaryen sonrası evladına kavuşacağını, her anın tadını çıkar. Doğumdan çıktıktan sonra işte tuvalete çıkabilecek miyim gazımı çıkarabilecek miyim yok sütüm gelecek mi diye düşünme. Sadece anda kal ve güçlü olmaya çalış. İlk kalkarke zor olacak ama sakın kendini bırakma. İlk kalktıktan sonra eğer sürekli hareket halinde olursan hafif de olsa canın acır ama inan ne kadar çok yürürsen kendini toparlaman o kadar kolay olacak ve o tuvalet gaz ihtiyacın da gidecek inşallah. Bol bol sıvı tüket, baş ağrın için kahve öneririm, kayısı hoşafı ya da meyve suyu faydasını görürsün, tavuk sulu çorba bana iyi gelmişti bunları eksik etme. Lütfen bol bol yürümeyi, bebeğine odaklanmayı unutma. 3 4 güne kadar toparlanacaksın inşallah çok güzel bir doğum olur, sağlıcakla evladını kucağına alırsın. Şimdiden hayırlı olsun güle güle büyüt evladını. 🥰🥰( bu arada depend almadıysan mutlaka al, kurtarıcın olacak)