Escenko bana da bu yüzden saçma geldi 😬 ama bir şey diyemedim devlet hastanesi tamamen normal doğuma odaklı oldupu için öyle yapıyor galiba ya da doktordan doktora değişiyor, bir de bebeğim iriymiş yani haftasına göre bir hafta ileriden gidiyor, artık hayırlısı ne diyim 🥺