Acelya0127 Nesegull açıklık var mı diye bakıyor bebeğim iri olduğu için 40 ı doldurmayı düşünüyorum cuma günü çatıdan sonra karar verecek epiduralli normal doğum yapacağım bebek 4 kiloyu geçerse zor doğum yaparsın dedi
Nesegull Acelya0127 epidural normal doğum hakkında sanciyi hissetmemek adına epidural anestezi uygulanıyor doğru mu? Ama hissetmezsen nasıl doguruyorsun onu anlamadım sancini hissetmiyorsun sonuçta nasıl o zaman normal doguruyorsun anlayamadim
Sydaglsen Escenko benim 1 kere yapıldı. Hatta bittikten sonra doktoruma özellikle sordum bunu bi daha yapacak mısınız diye hayır 1 kereydi bi daha doğuma kadar böyle bi muayene yok demişti.
Acelya0127 Escenko normal istiyordum ama çok zorlanırsam ya da bebekte bir sıkıntı olursa sezeryana geçmesi kolay olur diye istedim epidurali
Berna40 Ggulce bende pazartesi günü çatı muayenesi oldum.Açilma filan yok.38+2 yim.Çatim dar olduğu için Cuma günü sezeryana alacak.
Ggulce Berna40 sağlıkla mutlulukla kucağınızda olsun inş. Ne güzel netleşmiş doğumunuz. Beklemek zor bence sabırsızlanıyoruz gün geçtikçe nasıl gelicek, kucağımızda bir bebek olucak, herşey yolunda mı, kime benzeyecek tarifi zor duygular :)
Escenko Acelya0127 epidural kulağa güzel geliyor ama sonrası sıkıntılı diye duydum bel ağrısı çok oluyormuş ve ıkınmayı tam hissedemiyormuşsun
Acelya0127 Escenko Bilmiyorum ben onu duymamıştım doktorum çatı muayenesinde kasınca bana epiduralli normal doğurmak ister misin dedi zararlarından bahsetmedi ama
Nesegull kardelen54 bnimde kasilmam oluyor ama ultrason ile rahim ağzı acikmi kapalı mı görüyor zaten
kardelen54 Nesegull ultrosonla muayene etti aslında niye alttan bakmak istedi bende anlamadım ben bu kasılmalar normal mi deyince de baktirmadin ki nerden bileceğiz dedi özele gidiyorum ama benim Dr umursamaz kasilmalarim yine oluyor inşallah ters bir durum yoktur bisey olur diye korkuyorum
Acelya0127 Nesegull hayır ağrıyı kesiyor sadece hissediyorsun bana öyle söyledi doktor hatta bazılarında ağrıyı tam kesmiyor hafifletiyor diye duydum
Glchan_34 @Escenko kendinizi hiç kasmayın rahat bırakın iki gün içinde maalesef 10 kere çatı muayenesi olmak zorunda kaldım ilişki daha çok acıtıyor bence sakin olun beş saniyelik bişey zaten
Nesegull kardelen54 garip canım doktor az sıkıntılı gibi ben gidince bakıyor ultrason ile rahim ağzın kapalı dedi açık olsaydi cm ölçmek için isteyebilirdi
Semanurr0 Escenko Hiç acımıyor doktor jel sürüyor zaten eline kendini kasma sıkma bir iki dk lik birşey merak etme
1Ali Nesegull bilmiyorum ki ben lekelenme sebebiyle 2 3 kere açıklık muayenesi oldum doğumhane acilinde orda da bir şey demediler anlayamadım neye göre oluyoruz bu muayeneyi