Kubraayyildix merhaba, benim doktorum da ikili ve üçlü tarama yapmayıp fetal DNA tercih ettiğini söyledi kararı bize bıraktı. Biz de biraz araştırdık aslında hiç yaptırmaktan yana değildim. İlla down sendromu vs olarak düşünmeyin o kadar çok hastalık varki böbrek, bağırsak, damak, damarlar her şeye bakılıyor. Bir prüz çıkarsa eğer doğduğu gün müdahale edilip tek bir hormon iğnesiyle bile bunların tedavisi yapılabiliyor. Ama rahatsızlıktan haberiniz olmazsa bunu farkedip bulana kadar bir süreç geçmiş olur ve belki de geç kalınmış olabilir Allah korusun. O yüzden biz hem içimiz rahat etsin kafamızda soru işareti kalmasın, hem de önlem olsun diye yaptırdık. Yine karar sizin tabii