Beril16 Kubraayyildix Fetal DNA kötü bir şey değil. Gerek duyulursa anne kanından alıp yapılabilir. Sizin doktorunuz mu istedi
gktgmom Kubraayyildix ben herkese öneriyorum hatta ikili üçlü testlere hiç gerek yok bence çünkü doğruluk payı düşük oluyor
Civciv53 Kubraayyildix ikilide yaptırdım fetalde valla imkanın varsa direk fetal yaptır kafan rahat olsun. Ben bedava diye ikili de yaptırdım ama fetal temiz gelince sonucunu bile almaya gitmedim 🤣
Kubraayyildix Aslında ben ilk gebeliğimde yaptırmadım bir sorunda yaşamadım çok şükür , ama düşüncem çu yönde down sendromluda olsa vs. Sonuçta benim kanım canım ona birşey yapamam diye düşünüyorum
fairytale_ Kubraayyildix eskişehirde bı üniversitede uygun fıyata yapıyorlarmıs sanırım ben yaptırmadım ama burada yazanlar olmustu
fairytale_ Kubraayyildix istanbulda çok pahalı sanırım 10 bınden fazla dıyorlar dıye duydum ben yaptırmadıgım ıcın detaylı bılgı bılmıyorum doktorunuz mu önerdi fetal dnayı yoksa rısk var dıye mı yaptırmak ıstıyorsunuz
Tazeanneveminikleri fairytale_ bu test İstanbul vs malesef ki fark etmiyor. 5 gün önce yaptırdık. Kastamonu küçük bir şehir ama burda da 13.500 maalesef. @Kubraayyildix İçiniz rahat etsin istiyorsanız ikili üçlü testlere güvenilirlik çok azaldı. Hamilelik boyunca stres yaşamaktansa durumunuz elveriyorsa mutlaka yaptırın. Bizde sıkıntı görüldüğü için yaptırmak zorunda kaldık maleseff
Nurkcy Kubraayyildix kesinlikle evet biz bi tek fetal DNA yaptırdık, ikili testle falan uğraşmadık. Hem daha net bi sonuç hem de cinsiyeti de kesin olarak daha erken öğrenebiliyorsun. Tekrar hamile kalırsam yine sadece onu yaptırırım.
Beyazmelekkk gktgmom bende İstanbul’da nipt plusa yaptırdım 26 Eylül’de Perşembe yeni kan verdim sonuç ne zaman gelir sizce ? Sizin kaç gün içinde çıktı ve güvenilir firma mi ?
MihribanEr Hiç bir testi yaptırmayıp sadece fetal Dna yaptırdım ilk 11 ikinci olarak 14.haftada kan aldılar ilk hafta bebeğin dnası yeterli gelmedi tekrar kan aldılar sonuçlar 10 iş gününde çıkıyor ve bebeğinize ait herşeyi öğreniyorsunuz
gktgmom Beyazmelekkk bizim 9 gün içerisinde çıkmıştı sonucumuz güvenilir bir firma ikili test riskli çıkınca doktorumuzun önerisiyle yaptırmıştık
gktgmom Beyazmelekkk evet canım cumartesi pazar dahil 6 martta kan alınıp 15 martta sonuçlanmıştı yaklaşık 70 gen rahatsızlığına bakılmıştı
fairytale_ Kubraayyildix doktorlar bütün testleri öneriyor 🥲ben bu testlerı yaptırma taraftarı degılım aldırmıcaksanız tabıkı bosuna sonuca gore üzülüyor ınsanlar kımısınde yanlıs sonuc verıyor saglıklı cocuklar doğuyor Rabbım saglıkla kucaklarımıza almayı nasıp etsın bebeklerımızı