anneolucam Ceys-0794 benimde aynı canım 3 günü bitirdik yarın 4 olacak eğer olmazsam bende pazartesi önce bi test yapcam önce sonra gidicem kan testi vermeye eşime süpriz yapmak istiyorum şayet hamilelik varsa😏
Ceys-0794 anneolucam inşallah güzel haberler alırız canım . Benim mesela şuan beyaz akıntım çok bide idrar yolu enfeksiyonum var :(
anneolucam Bigsecret3 banada yalancı negatif vermiştir dedim yani inşallah aslında pozitiftir😂😂😂hahahah
Afranaz Nurcanyokus6 bende bugün awox marka yaptım Bi tane ve bende çizgi çıkmadı hiç bir an umutlanmıştım ama olmalı malesef
Esrardc Nurcanyokus6 canım benimde eski düşüğümde birinde çok düşük değerle çıkmıştı kan değerim yükseldiği halde 3 4gün sonra yaptığım testte çizgi bile yoktu en garantisi kan vermek
anneolucam İki gün önce bu şekildeydi bana göre negatif kimisi silik bir çizgi gördü hoş ben pek göremedim ama bu sabahta yine tek çizgiydi ben pek olduğunu düşünmüyorumda hayırlısı işte geç döllenme diyen var başka bişey diyen var Allahtan ümit kesilmez
anneolucam Nurcanyokus6 daha hâla hasta olmadım bekliyorum pazartesi kan vericem başıma böyle gecikme gelmemişti gecikmesi benim için umutlu gibi en son bu kadar uzun gecikme yaşadığım zamanı bile hatırlamıyorum😏
anneolmayolunda59 senatss hayır canım geçen gün yaptım negatif çıktı o yüzden yapmak istemiyorum artık hamile oldugumu sanmıyorum