Nurcanyokus6 dygsss ya hayırlı olsun ben 8gun kala yaptım negatif malesef keşke bekleseydim bir dahada yaladım yok adetini bekliyecem 🥲
Nadiya07 Adete 6 gün kala yaptım çıkmadı. Adet günü adetim geknedi bu sefer erken gebelik resti yaptım çıktı.
Nurcanyokus6 ZuZuM_22 hayır olmadım adetime bugünle itaberen tam 4gun var daha dün erken test yaptım silik çizgi çıktı bugün ilk idrarlayaptim negatif hiç birşey anlamadım aynı markadakullandim oysaki morelim bozuldu galiba hamile değilim 😔😢
Ceys-0794 Merhaba kızlar adetlerim çok düzenlidir. Son adet tarihim 3 Eylül. Bugün 2 gün geçti adet olmadım. Erken gebelik testi yaptım maalesef negatif çıktı. Ama adette olmadım. Acaba geç döllenme mi oldu normalde 29-30 günde şak diye adet olurum.
anneolucam Ceys-0794 benimde son adet tarihim 4 eylül canım bende geciktim hâla olmadım bilmiyorum sonuç ne iki test yaptım negatif çıktı bu şekilde olup hamilelik öğrenen cidden varmı merak ediyorum çevremde yaşayan yok çünkü😪
Ceys-0794 anneolucam canım pazartesi randevu aldım kan testi vereceğim adet olmazsam tabi o güne kadar. Bugün gecikmenin 3.günü hala tık yok
Afranaz Nurcanyokus6 bende de aynennn böyle çıkıyor iki gün üst üste yaptım ikinci gün az daha belirgin olur dedim yine aynı silik acaba gebelik mi yok
Afranaz Nurcanyokus6 bende bugün awox marka yaptım Bi tane ve bende çizgi çıkmadı hiç bir an umutlanmıştım ama olmalı malesef
Esrardc Nurcanyokus6 canım benimde eski düşüğümde birinde çok düşük değerle çıkmıştı kan değerim yükseldiği halde 3 4gün sonra yaptığım testte çizgi bile yoktu en garantisi kan vermek
anneolucam Ceys-0794 benimde aynı canım 3 günü bitirdik yarın 4 olacak eğer olmazsam bende pazartesi önce bi test yapcam önce sonra gidicem kan testi vermeye eşime süpriz yapmak istiyorum şayet hamilelik varsa😏
Bigsecret3 Nurcanyokus6 evet ya en sağlıklısı o yada en kesin veren prodoctor kuruma çizgisi de vermiyor