Sedaerva03 Sydaglsen bana kahverengi normal dedi ama o gün içerisinde geçiyor dedi benimki sadece bir kere kahverengi geldi sonra hep kanlı gelmeye başladı hala daha kanlı geliyor büyük ihtimalle nişan gelmesi dedi doktorum
Sedaerva03 Hatceninblog hayır özele gidiyorum normal doğum düşünüyorsan yapıcam dedi bende normal düşündüğümü söyledim yaptı bazı doktorlar yapmamakta kararlı oluyor ama çoğu doktor genelde 37 den sonra yapıyor