Sedaerva03 Kızlar 38+2 haftalık hamileyim ve dün çatı muayenesinden sonra kahverengi sümüksü akıntım gelmeye başladı ve daha sonrasında kanlı akıntı oldu ve hala daha devam ediyor sizce çatı muayenesinden kaynaklımıdır yoksa nişan gelmesimidir ?
BerivanLina Sedaerva03 nisan gelmesi tabiki ayy doguruyorsunuz sanirim. Rabbim tek sancida kurtarsin seni🤲❤️
Sydaglsen Sedaerva03 çatı muayenesinden sonra kanama ya da kahverengi akıntın olabilir demişti doktorum size ikiside olmuş sanki. Benim nişanım da kahverengi sümüksü gelmişti ama bi kanamam olmamıştı onun üstüne bilemedim 🤷🏻♀️
Hatceninblog Sedaerva03 devlete mi gidiyorsunuz, doktor bana çatı muayenesini doğum başlayınca yapacağını söyledi şaşırdım,size normal muayenedeyken mi yaptı
Sedaerva03 BerivanLina 1 cm açıklığım var ayy hadi inşallah doğurmak istiyorum. Çok zorlanıyorum artık
Bume Sedaerva03 bende yaptırdım dün doğum başlar diye bekledim ama yok başlamadı o yüzden sordum kısa mı sürdü uzun mu baktı kurcaladı mı benim doktor parmağıyla aşağı bastırdı saniyelik sürdü yani başka da bi şeye bakmadı
Sedaerva03 BerivanLina düzensiz sancılarım çıktı nst de içimden bir ses ya yarın ya da bir sonraki gün gelicek diyor kızlar sancılarım baya artıyor çünkü birde alttan bir batmam oluyor ara ara beni inletiyor resmen
Sedaerva03 BerivanLina hayır canım evde kendini kontrol et düzenli olunca kendi hastanene geç hemen dedi
Sedaerva03 Sydaglsen bana kahverengi normal dedi ama o gün içerisinde geçiyor dedi benimki sadece bir kere kahverengi geldi sonra hep kanlı gelmeye başladı hala daha kanlı geliyor büyük ihtimalle nişan gelmesi dedi doktorum
Sedaerva03 Hatceninblog hayır özele gidiyorum normal doğum düşünüyorsan yapıcam dedi bende normal düşündüğümü söyledim yaptı bazı doktorlar yapmamakta kararlı oluyor ama çoğu doktor genelde 37 den sonra yapıyor