Bana da 15.haftada %90 erkek dendi 18.haftada %100 kız dedi🙈 doktorum özel her seferinde renkli ultrasonla bakıyor. Bizim kafa karıştı tabi emin olamadık başka özel doktorada gittik bikaç gün sonra o da kesin kız dedi. Şimdi 22.haftadayım yarın randevum var dayanamayıp bikaç pembeli bişeyler almıştım inşallah tekrar erkeğe dönmez korkuyorum🙈