isiksinem45 Mrvemr3449 Benimde ilk gebeligim bende henüz bişey hissetmiyorum yaşınız kaç acaba sorun olmazsa
Sedaerva03 38 haftalığım ve bebeğim hareket ettiğinde tetikte korkarak bekliyorum çünkü göğüs kafesime çok fena tekmeler atıyor canımı çok acıtıyor ama tabikide çok güzel çok tatlı geliyor 🥰🥹
Nura1997 madreysubebe ben de 17+5 im ama hissetmiyorum 😑 ilk gebelik o yuzden cok merak ediyorum o hissi
kindacute Merve-dmr oluyor canım nadir de olsa, rahim genişlediği için diyorlar, bir de soğukta kalmamaya dikkat edin koruyun ayaklarınızı karnınızı ☺️
Merve-dmr kindacute ayy dikkat ediyorum çok ama korkum var biraz bi erken doğumlu kaybım olunca karnım ağrısa doktordayım 🥹
Merve-dmr Prmdkanneee bende dayanamadım gittim doktora serklajlı olduğum için riskliyim ama şükür bişey çıkmadı suyumuz biraz fazla bide kilomuz fazla çıktı 🥹🥹hareketli olduğu için baskı yapıyormuş 🥹
Prmdkanneee Merve-dmr yaa gerçekten mi ileride olması iyi değil mi ya sanki bana öyle geliyor 🙈 cok şükür çok iyi yapmissiniz
Melisa2907 Mrvemr3449 ilk tekme atmıştı zaten baariz hissedildi, sonra biraz bağırsak hareketi gibi ilerledi sürekli hareket ediyor zaten. Çok garip bir his tarif edemem ki🥲🥹
Ftma_M madreysubebe 19 haftalığım kaç gündür ne gece ne gündüz hissetmiyorum. Öncesindede öyle fazla hissetmiyordum. Normal mi sizce