Merve-dmr madreysubebe bende yarın 24 oluyorum benimde öyle dışarıdan resmen hareketlerini izliyorum 🥹 ama 2 gündür kasık ağrım var regli ağrısı gibi sağ tarafıma vuruyor normal mi acaba arada sancı giriyor korkuyorum erken doğumdan inşallah ciddi değildir sizde de oluyor mu 🥺
selencinaar madreysubebe bizim kızda öyle 22+6 hıçkırık tutuyo gibi sanki bazende tekme tekme tekmeliyor🫢🤭
mervedmrcn madreysubebe bizde 23 haftalığız içerde parti veriyor bir tek uyuduğunda sakin özellikle uykuya geçtiğim anlarda enerji patlaması yaşıyor 😂 gerçekten çok güzel bi his ya🥹
EceQueen madreysubebe ayy çok güzel günler😍 37deyim şimdi kıpraşınca pışpışlıyoruz elimizle vurarak dursun diye acıtıyo çünkü😅
Prmdkanneee Merve-dmr ay bende persembe gunu 24 oluyorum aramızda bir gün var ve aynı benimde ağrılarım kasılmalarım oluyor bana da normal dediler 🙈 hareketlerini de normalde hep hissediyordum bugün ve gece hissetmedim diye baya korkmuştum ama arada böyle de oluyormuş 🫠
kindacute Merve-dmr oluyor canım nadir de olsa, rahim genişlediği için diyorlar, bir de soğukta kalmamaya dikkat edin koruyun ayaklarınızı karnınızı ☺️
madreysubebe Nura1997 18. Haftadan sonra çok net hissetmeye başladım 😍 ilk gebeliğim olduğu için biraz geç hissetmiş olabilirim
kubrabayraktarr Valla benimde bebeğim hep kıpır kıpır 16 dan beri çıkınca ne yapıcam bende bilmiyorum 😂
1Demett benimdeeee aynı ya hatta karnıma bakıp dedim sen hic uyumaz mısın 😂 24 haftalık suan bir haftadır da bayağ bayağ hareketli 😘
Mrvemr3449 Kızlar bende 17. Haftadayım ama hareketlerini hissetmiyorum ya da anlamıyorum çok istiyorum hissetmeyi. İlk gebeliğim birde o yüzden mi hissetmiyorum acaba. Ama az önce sanki karnımı bisey çekti gibi oldu acaba bebişmiydi Kızlar ne dersiniz 🥲🥲🥹🥹🥹
Melisa2907 Mrvemr3449 bende çok merakla beklemiştim. 18e girdiğim gün başladım hissetmeye o gün bu gündür durmaksızın devam 😂😂😂
isiksinem45 Mrvemr3449 Benimde ilk gebeligim bende henüz bişey hissetmiyorum yaşınız kaç acaba sorun olmazsa
Nura1997 madreysubebe ben de 17+5 im ama hissetmiyorum 😑 ilk gebelik o yuzden cok merak ediyorum o hissi
Ftma_M madreysubebe 19 haftalığım kaç gündür ne gece ne gündüz hissetmiyorum. Öncesindede öyle fazla hissetmiyordum. Normal mi sizce
Merve-dmr Prmdkanneee bende dayanamadım gittim doktora serklajlı olduğum için riskliyim ama şükür bişey çıkmadı suyumuz biraz fazla bide kilomuz fazla çıktı 🥹🥹hareketli olduğu için baskı yapıyormuş 🥹
Melisa2907 Mrvemr3449 ilk tekme atmıştı zaten baariz hissedildi, sonra biraz bağırsak hareketi gibi ilerledi sürekli hareket ediyor zaten. Çok garip bir his tarif edemem ki🥲🥹
isiksinem45 madreysubebe Bende 22+2haftaligiz bugün sanırım biraz hareketini hissettim gibi ama tamda bilmiyorum ilk gebeligim olduğu için nasıl oluyor hareketi aceba