Sila7166 ilk 2de tansiyon bakıldı ilk gittiğimde tartı yapıldı sonra ikisi de bırakıldı. 10 dk sürüyor zaten bir ultrasonda bakıyor ne bebeği ölçüyor bi iki kalp atışı dinletiyor o kadar.
Tartı ve tansiyon her seferinde olmalı diye düşünüyordum tşkr ederm