Mrv-0715
34+3 haftalığız. Biz de ilk nstmize girdik 3 gün önce. Artık her hafta nst olacak dedi doktor. Hastane çantamı hazırlayacağım bugün inşallah. Çünkü nst diye gidip, sancı çıkıp, acil doğuma alınanlar oluyormuş diye duydum. İnşallah tüm bebişler zamanında, sağlıklı, kolaylıkla gelsinler 🤗