Bende haşimato hastasıyım şu an 7 haftalık hamileyim normalde de ilaç kullanan biriyim en son bazı ilaçların yan etkisiyle 50 olmuştu tsh bu durumları bildiğim için hamileliğimi öğrenir öğrenmez doktoruma gitttim 22 deydi ama bugün kontrole gittiğimde ilaç kullandığım halde düzenli 33 çıktı ilaç dozu yükselttik ilaç kullanımımda devam ediyor ama çocukta herhangi bi sıkıntı olurmu