ShutUp
ShutUp ben de 21. Haftamda yüksek olduğunu öğrendim hemen ilaca başladım, bi sonraki tahlilimi bekliyorum inşallah düştürmüş diye. Öğrendiğim günden beri günlerce ağladım, herkes gelişim ya da zeka geriliği yapacağını söylüyor😔 inşallah sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi, kesinlikle farklı bir doktora gitmenizde fayda var diye düşünüyorum.