Ezgi001
Estağfurullah rica ederim bildiğim şeylerse yardımcı olurum yoksa zaten söylerim bilgim yok diye.
Bazı doktorlar uzanın hatta bacakları kaldırın diyor. Bazı doktorlar gerek yok spermler rahime ulaşıyor diyor.
Akan şey çıkması gerekenler zaten o konuda için rahat olsun.
Evet yumurtlama öyle kolay hesaplanan ya da herkeste aynı zamanda olan bir şey değil. Kişinin kendini tanımasıyla bilinebilir anca. En büyük belirtisi akıntı yoğunluğu.
Aslında herkesin yumurtlama zamanı bir olmadığı için bebek ne zaman tutar bilemeyiz. Rahim temiz mantığını da ilk defa duydum bir şey diyemicem.
Aslında şöyle bir şey söyleyeyim bebek için birlikte olmamak lazım çünkü beklenti farklı olur. Tabiri caizse o anın tadını çıkarmak lazım. Bir gün sonra beş gün sonra orası nasip.
Allah her şeyin zamanını ayarlayandır.
Biz istediğimiz zaman değil, biz hazır olduğumuz zaman Allah nasip ediyor bebeği. Biz sabırsızız hemen olsun isteriz bekleriz üzülürüz neden olmuyor deriz falan boşuna stres yaparız kendimize. Her şeyi akışına bırakmak lazım hayırlısıyla en güzel zamanda en güzeli nasip olucaktır 🥰