Sonunda banada nasip oldu yazmak dün gece gelen kanamayla acile başvurdum bebeğim 38+2 haftalık olmuştu nst ye bagladilar 3 4 cm acilmam.olduguni söylediler sancilarimda vardı ama sonra geçti o geceyi öyle sabah ettim sabah kahvalti yap suni sancı verilecek dediler kahvaltıdan sonra sancı verdiler açılma 5 6 cm oldu sonra bı iki ıkınmadan sonra beni masaya oldular hemşire karnıma bastırmasıyla.oglum dünyaya geldi hemşireler oğlumu giydirirken doktor dikiş islemlerimi yaptı ve oglumal.normal.odaya geçtik şimdi yanımda yatıyor Rabbim tüm bekleyenlere nasiip etsin tüm hamile hamile arkadaşlarda saglikli doğumlar nasip etsin ben şimdi oğlumla ilgilenicem yarın abiside tanisicak hepinize kolay doğumlar diliyorum❤️