123sinem malesef ki kronik olduğu için bunların hiçbiri çözüm değil doktora sordum kronik enfeksiyonum var dedim böyle böyle durumlar yaşıyprum dedim bebeğim için korkuyorum dedim uzun zamandır bu haldeyim dedim ve bana su cevabı verdi vucudun bu duruma alışmıştır bir sorun olmaz dedi bende hatta hamile bile kalamayacğımı bile düşünmüştüm dedim ürolojiyede gittim o da bir sorun olmaz dedi zor geçer hamileliğin dedi suan bir şey yapamayacağını dile getiedi doğumdan sonra tedavi sürecene gireceğim ve kolay olmayacak zor geçer dedi uzun sürer dedi yani 🥹🙏🏼❤️ Allah hepimize kolaylık versin