rumisam Fany 40+3 yarın kontrolüm var doktor doğumu başlatabiliriz bekleyedebilirz dedi bana sizin doktor kontrolünde mi 41 oldu
tugce0909tm Zehraaakmese doğumunuz oldu mu sancı mı geldi nasıl bir sancı oluyor acaba doğum sancısı belirtileriniz nelerdi