41+0 da kontrole gittik 2-3 cm açılma var dedi bugün yarın olur dedi ebe, o günden bir gün sonra nişan geldi. Ama ben hala doğurmadım 3 gün oldu… Yapmadığım kalmadı. Benim gibi olan var mı kendimi aşırı yalnız hissediyorum ve hep böyle göbekli kalacakmışım gibi geliyor 🥲 ve bir de alerjik nezle oldum çok halsiz ve moralsizim 😞