kubramom31 asyap gebelik öncesi daha öncesi yaptrdm daha önce 13 haftada vajinal serklaj olup 23 haftada kaybım var. Bunda risk atmayıp direk abdominal oldm
asyap kubramom31 aynen benimde vajinal serklajla kaybım var şuan abdominalliyim ben gebelikte yaptırdım
kubramom31 asyap doktorun risk almis baya o zaman çoğu doktor hamilelikte yapmak istemiyor nasil gidiyor surec kaç haftaliksin
asyap kubramom31 29 haftalığım evet sağolsun doktorum çok iyi başkası yapmazdı bi de ikili testimi falan görüp öyle yapmak istedi bebeğin sağlıklı olduğunu görüp öyle dikiş attı
asyap asyap çok şükür bu zamana kadar memnunum dikişten hiç bu haftaya gelmemiştim 16 26 kayıplarım var ama ne olacağı belli olmaz yine
kubramom31 asyap çok sukur canm benm inşallah 30u görelim ilk hedef olarak🤗 Bnm biraz korkularm artmış durumda kasılmalar fazlalasti
Seymatrkay asyap Merhaba benim de 17.haftada serklajli kaybım var. Abdominal serklaj yaptırmak istiyorum. Sizin doktorunuz kimdi? Bir de gebelik öncesi yaptırmaya pek cesaretim yok. Gebelikten sonra yaptırmak istiyorum.
asyap kubramom31 inşallah canım benim bi kaç günüm kaldı çok şükür inşallah sende gelirsin sağlıklı bi şekilde kasılma derken nasıl kontrollerde doktor ne diyor rahim ağzı kapalı mı kısıtlama falan getiriyor mu
kubramom31 asyap canm bu haftaya kadar öyle hareketli bir gebeydm ki öyle böyle değil bu hafta çöktüm çok fazla karnım belim vajinam agridi doktorm kültürleri aldi endolu ayarladı 3 içiyorum artk sonuçları beklioz kültürlerin artık kısıtlama getirdi yatacaksın dedi malesef yatıyorum hersey üst uste geldi senin süreç nasıl
asyap kubramom31 ama neden o kadar çok kendini yordun bundan sonra bol bol dinlen daha haftan erken ne olur ne olmaz bu süreç bitsin her şey yine yapılır bana herhangi bi sınırlama koymadı normalde çalışıyorum çalışmamı istemdi raporluyum hep evde yatarak dinlenerek geçirdim daha önce iki kaybım olduğu için riske atmak istemedim bi iş yapıyorsam arkasından hemen dinleniyorum anneme bile gitmiyorum gezme tozma falan hiç yok ama ben kendim koydum bu sınırları doktorum bi sınır koymadı
kubramom31 asyap benm doktorumda bir sınır koymadı evet bende raporluyum ama geçen hafta baya bi cozuttm yaa gezdm çok hareket halindeydm sonra bir anda vurdu zaten inşallah şu riskli haftaları geçene kadar yatarm kalkmam
asyap kubramom31 bence de en azından riskli haftalar geçsin önemli değil yine gezilir tozulur hiç bişey kendi sağlığımızdan bebeğimizin sağlığından önemli değil
MCandan asyap evet kalabiliyordum bu zamana kadar bakalım bundan sonra nasıl olacak hem rahim kalp şeklinde hem adenomyozis hem rahim ağzı yetmezliği var , diğerlerine çare olmadığı için en azından dikişi şimdiden atalım dedik bundan sonrası hayırlısı canım
kubramom31 ZA06 enfeksiyon bilinenin aksine ben sürekli oldm vajinal kültür ve idrar kültürü aliyor doktorum enfeksiyon varsa erkenden oyrenip gereken ilaclari veriyor doktorum ve o şekilde ilerliyoruz
Nurtanesi89 ZA06 abdominal olmadım canım ben ama hamile kalınca doktorum anlattı. O zaman demiştim ki keşke hamile kalmadan abdominal olsaydım diye çünkü çok daha garantili. Serklajda sırt üstü yatmaktan başka çaren yok. Hareket kısıtlılığı çok fazla riski daha fazla. Hamilelikte abdominal serklajın riski fazla bebeğin kesesinin patlamasından dolayı. Serklajda kesenin patlaması riski oranı daha az. O yüzden serklaj oldum ben.