Glrozklnc Bana da başta öyle söylemişlerdi canım, hamile kaldığında 12-14 hafta arası vajinal atarız diye, sonra bir profesör bunu önerdi hamile değilken karından attır riske girme diye ben de araştırıyorum şimdi mantıklı geldi bana da,Çünkü hamileliğim kanamalı oluyor ve kanamalı hastaya da dikiş atılmıyor