benimhikayemm benimde bat 21 Ekim, ovülasyon testim bitti ve bu ay almayı düşünmüyorum içimden almak gelmedi. Daha çok stres yapıyorum diye düşünüyorum yumurtlamam 2aydır aynı tarihlere denk geliyor ve akıntılardan anlarım diye düşünüyorum. İnşallah sağlıkla gebe kalırız 🙏🏻🌸