nimetdeniz Merveoz canım nefes darlığı olmaz mi hemde nasıl özellikle yemek yerken çok zorlaniyorum lokma boğazımda kaliyo sanki geceleri de aynı şekilde nefes zor alıyorum
Diqudiqu Handebl niye sezeryan tarihi verdi erkenden 33 haftalığım ben de ama doğum hakkında hala yorum yapmadı
Merveoz Vallahi bende bu ayın sonu gidicem kontrole doğum hakkında yorum yaparmı bilmiyorum erken degilmi
Leyla07 Fatma1991 ben hurma yemiyorum canim 36. Hafta da yenilirse dogumu kolaylastirdigini biliyorum genelik okulunda ebe soylemisti
Mahza Handebl ben 35+1 deyim doktor çok ileri tarih verdi Doğumuma 3 Mart neredeyse 43. Hafta Normal Doğum bide
Handebl Mahza neden öyle ki aramızda bayag fark var bana 12 mart normal doğum 2 mart sezeryan dedi nasıl istersen öyle yaparız dedi ben 2 mart epidural spinal farketmez dedim bilemiyorum iki doktora gittim ikiside bana 12 mart normal doğum dedi sezeryanda on gün önce olur dediler
Smye Mahza normal Doğuma tarih Vermesi bişeyi değiştirmez ki 😍 ama 37 den sonra heran gelebilir o tarihte çok geç 41 dr Doğum baslamasa sezeryabla alıyorlar
matisse 33+4 teyiz inanilmaz bel agrim var 😞 bu agrilara dayanamadikca sezeryani dusunmeye basladim..
Yelizkrc Leyla07 mideniz yandığında 2 yudum süt için.5 dakikaya geçiriyor.15 dakika,yarım saat sonra yine yanmaya başlayınca bi iki yudum daha.yandıkça sürekli 2 yudum.isterseniz İbrahim Saraçoğlunun videosunu izleyin.birebir çözüm.
Yelizkrc Merveoz bende nefes alamıyorum.patlicak gibi oluyorum hele ki yatar pozisyona geçince.4 e kadar ayaktayım.sonra artık bayılıp uyuyorum
Marla Merveoz Doğum için tarih verdimi doktor bende 33.haftaya yeni girdim tarih soruyorum 35.haftadan sonra tarih vericem dio dr
071015 Bizde şubat sonu mart başı kulaklarımda bi uğultu gibi bişi var sizlerde de oluyor mu dünden beri geçmedi de 😕