Merveoz 33. Haftamızdayız cok hareketlendi kızım 🤗 bazen vajinamda böyle bi sızı hissediyorum ama açılıyo gibi bişey cıkacakmış gibi doğum yaklaştıkça ben mi öyle hissediyorum acaba?
Figennn Merveoz 34+3 aksam bende vajinamda oyle garip birsey hissetim korktum bende. Hurma yemeye baslamistim ondan mi die dusundum bugun yimedim
Umutyorgun Merveoz bende 33.haftamdayim oglum cok.harketlendi.ama benm belimde agri var bide dedigin gbi vajinamda..bi kac gundrde kendimi inanilmaz yorgun hissediyrm.ayrica midem cok fena yaniyo.
Hazinem Merveoz bnm de senle aynı alt tarafıma batıyor çıkacak gbi kasılma oluyormuş magnezyum içiyor musun
Yaprakkm Merveoz bende 32+4 haftalığım bu hafta karnım aşağı indi normalmi erkenmi bilemedim o yüzdende özellikle sağ kasığımda batmam ağrım oluyo
Meddythemama Umutyorgun bende 33. Haftamdayım çok yorgun hissediyorum. Evimi bile süpüremedim. 1 kahvaltı hazırlıyorum bide yemek tezgahı temizleyip uyuyorum çok halsizim
Figennn Leyla07 Evet canim 35 haftadan baslaniyo die okumustum bende ondan basladim yemeye ama bir iki hafta daha bekleyicem
Sumeyyeee Leyla07 hamileliğimi ilk öğrendiğimden beri aç karna hersabah hurma yiyorum. Son ayda fazla yemenin doğuma yardımcı olduğunu da duymuştum😉
nimetdeniz Leyla07 Valla bende 33 haftamdayım bu zamana kadar renni hap gaviscon süt biseyler geçiyordu 1 haftadır hiç bisey geçirmeyi malesef
Yelizkrc Leyla07 mideniz yandığında 2 yudum süt için.5 dakikaya geçiriyor.15 dakika,yarım saat sonra yine yanmaya başlayınca bi iki yudum daha.yandıkça sürekli 2 yudum.isterseniz İbrahim Saraçoğlunun videosunu izleyin.birebir çözüm.
nimetdeniz Merveoz canım nefes darlığı olmaz mi hemde nasıl özellikle yemek yerken çok zorlaniyorum lokma boğazımda kaliyo sanki geceleri de aynı şekilde nefes zor alıyorum
Yelizkrc Merveoz bende nefes alamıyorum.patlicak gibi oluyorum hele ki yatar pozisyona geçince.4 e kadar ayaktayım.sonra artık bayılıp uyuyorum
NeeSalman Canım Bebek dönmüştür muhtemelen Doğum pozisyonunu almıştır benim de 34. Hafta aynı sorunları yaşıyorum .
Nursen21 Merveoz bugün 33 oldum Adet sancıları gibi sancılar gelip gidiyor banada haftaiçi kontrolüm var erken gelirmi bilmiyorum ama ben 39 da doğurmak istiyorum